Vi har blivit med bil!

Jag och pappa har varit runt i hela Malmö idag känns det som, men vi fick en bil med oss hem:) ingen är gladare än jag och min sambo, även om bara jag kan köra bilen än;)
Har varit hos frissan idag också, klippning blev det denna gången, behövdes på mitt tunga hår!
Som ni märker har jag varit ledig idag men efter att jag stack och skulle klippa mig imorse har jag inte varit hemma förrän 23 nu ikväll..
Nu har jag precis pratat med min sambo som har julegalaj med jobbet, han och dom han var med ville ha med mig på lite olaglig efterfest, hade jag inte jobbat imån hade jag redan varit där!
Så nu ska sova och hoppas på att inte bli väckt om några timmar;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0